ייצור מדבקות ברקוד

מדפסת מדבקות

ייצור מדבקות ברקוד – כל מה שצריך לדעת

בעל עסק, נמאס לך להיות תלוי בחברה חיצונית שתייצר עבורך ברקודים? רוצה להתחיל לייצר אותם בצורה יעילה ומתקדמת באופן עצמאי? הגעת למקום הנכון. צוות המומחים שלנו הכין עבורכם את המדריך המלא של הדפסת מדבקות ברקוד – מהם המאפיינים של מדבקה טובה, מה צריך כדי להתחיל לייצר ואיפה תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במקום אחד? כל התשובות בשורות הבאות.

מדבקת ברקוד –

סימון מוצרים, ניהול מלאי ועוד
כאשר החל האדם לעבור למגורי קבע וסחר החליפין החל להיות נפוץ, נולד גם הצורך בסימון מוצרים וניהול מלאי. בעבר סימון המוצרים נעשה בדרכים מגוונות ויצירתיות; חריטה, קשירת חוטים ואפילו סימון בעזרת משיכת מכחול. אך כיום, סימון של מוצרים ופריטים נעשה בעזרת ברקודים. הברקוד הוא מעיין “תעודת זהות” ייחודית הניתנת להדבקה על גבי המוצר, בעזרת קורא ברקודים ניתן לסרוק את הברקוד ולדעת את כל הפרטים הנחוצים על המוצר; מחיר, תאריך ייצור, סוג, שיוך ועוד. הדבר מאפשר סימון אינדיווידואלי של כל מוצר ומוצר וניהול מלאי בצורה מדויקת ויעילה.

מאפיינים של מדבקת ברקוד טובה
על מנת שמדבקת הברקוד תוכל לבצע את המשימה שלה בצורה טובה, יש לשמור על מספר מאפיינים אשר יבטיחו לכם מדבקה טובה ואיכותית:

  • דיוק הדפסה – על הדפסת ברקוד להיות מדויקת, ברורה ועמידה. כך יוכל קורא הברקודים לסרוק את הברקוד בצורה טובה ומדבקת הברקוד עצמה חייבת להישאר קריאה וברורה למשך פרק זמן ארוך ככל הניתן.

  • דבק חזק – אלמנט נוסף וחשוב של המדבקות הוא האופן שבו הן מסוגלות להידבק למוצר ולהישאר דבוקות למשך זמן ארוך. את המדבקות ניתן לרכוש בצורת גליל ומומלץ לרכוש רק מדבקות המיוצרות באיכות גבוהה.

  • מחיר משתלם – על תהליך הייצור כולו להישאר זול ומשתלם, תהליך אשר יתברר כיקר יתר על המידה עשוי להיות לא משתלם ולגרור עלויות שאינן מתוכננות.

מה צריך כדי להתחיל לייצר מדבקות ברקודים?
ייצור מדבקות ברקוד באופן עצמאי הוא תהליך פשוט, קל ויעיל. על מנת להתחיל בייצור המדבקות תזדקקו למספר פריטים:

  • מדבקות – ניתן לרכוש גלגלי מדבקות במגוון גדלים וצורות, כך תוכלו להתאים את המדבקה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם

  • מדפסת ברקודים – את גלגל המדבקות מכניסים למדפסת ברקודים אשר מדפיסה את הברקודים בצורה יעילה ומהירה.

  • תוכנות לברקודים – תוכנות לעיצוב הברקודים, מאפשר עיצוב נוח ומהיר, הכנסת מלל, הכנסת מספר סיריאלי תמונה ועוד. 

YBM – ברקוד ולוגיסטיקה

את כל הפריטים והמוצרים הנחוצים לכם לצורך הפקת ברקודים, תוכלו לרכוש בצורה מכוונת ונוחה דרך אתר החנות שלנו. באתר תמצאו; קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים חסרי תקדים, מנגנון תשלום מאובטח ומשלוח מהיר עד לפתח הבית או העסק שלכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עימנו קשר וצוות המומחים שלנו יסייע לכם בפתרון כל שאלה או בעיה שעלולה לצוץ. ליצירת קשר חייגו: 076-5452002.

אולי יעניין אתכם גם...

היכן קונים ברקודים?

קניית ברקודים מוכנים :מודפסים אצלנו לפי בקשת הלקוח בכל מיני גדלים וסוגי נייר שונים לפי הצרכים של הלקוח . קניית מספרי ברקוד : חדש אצלנו…

מחלקת הפקת מדבקות

חברת וואי בי אם ברקוד ישראל , ניתן להזמין אצלנו מדבקות מודפסות לפי דרישה , מדבקות עם תיאור המוצר , מחיר , ברקוד , בגדלים…
מדפסת מדבקות

הכל על מדפסת מדבקות

שימושים שונים למדפסת מדפסת מדבקות יכולה להיות שימושית במגוון מקרים, כגון: אתרי איקומרס – מדפסת מדבקות לאתרי איקומרס להפקת מדבקות שילוח. נגריות – נגריות עושות…
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה

    להצעת מחיר

    תודה!

    נחזור אליכם בהקדם