מדפסת מדבקות לנגריה

מדפסת לנגריה

כבר המון שנים עסקים בכל מיני תחומים אימצו לעצמם הרגל לעבוד עם מדפסת מדבקות , במיוחד בשנתיים האחרונות מאז פרוץ המגפה העולמית “קורונה” .

בעלי עסקים למדו שניתן לעבוד ללא חנות (איקומרס) אז נוצר הצורך במדפסת מדבקות למשלוחים , קצב הגידול בשנתיים האלה הלך וגדל בצורה מטאורית .

כיצד נגריה מייעלת את העבודה ?

ייעול העבודה בעסק היא מטרה שאליה שואף כל בעל עסק, בין אם הוא ותיק או מתחיל , נגרים בעידן הנוכחי משתמשים במכשור מתקדם כדי לחתוך את הפלטות של העץ כגון CNC , באמצעות המכונה נחסך לנגר המון כוח עבודה .

למכשור הזה מצטרפת גם מדפסת מדבקות המוציאה מדבקה עם שרטוט החלק ולאן הוא שייך .

מדבקה לנגריה

איזה חברות מספקות תוכנה לנגריות ?

  1. Cabinet Vision
  2. אלסופ פונטיסופ בע”מ
  3. אל-קום סוכנויות ושרותים בע”מ

איזו מדפסת אני צריך ?

קיימים כמה דגמים של מדפסות מדבקות בחירת הדגם המתאים נעשה בהתאם לכמויות הדפסה של המדבקות ,

למפעלים גדולים שמדפסים מאות אלפי מדבקות ביום ניתן לבחור במדפסת מדבקות תעשייתית דגם Zebra ZT-410 ודגם Godex EZ-2250i , מפעלים בינוניים שמדפיסים עשרות אלפי מדבקות ביום ניתן לבחור במדפסת מדבקות חצי תעשייתית דגם Zebra ZT-230 ודגם Godex ZX-420i מפעלים קטנים יותר המדפסת המבוקשת דגם Godex EZ520 ודגם Zebra ZD-420 .

באיזה מדבקות משתמשים ?

מדבקה תרמי מוגן 100X65 ממ דבק קל להסרה , מתאים לעבודה בעיקר במקומות ללא חום או שמש ישירה

מתאים לשימוש לנגריות להדפסת מפרט החלקים , כאשר מגיעים לאתר להתקנה ניתן להסירן בקלות ואינן משאירות דבק על החלק או סימן על החלק .

אין צורך בדיו – המדבקה היא תרמי מוגן המחזיק יותר מעמד , החומר ממנו היא עשויה מכיל בתוכו את הדיו בדומה לשוברים של כרטיסי האשראי שאתם מקבלים בקניה (תרמי לא מוגן ) , אבל כפי שניתן לשים לב בחשיפה לשמש או לחום הכיתוב במהלך הזמן הולך ונהיה דהוי ובמקרים מסויימים נעלם מהחשבונית / קבלה שקיבלתם .

אולי יעניין אתכם גם...

היכן קונים ברקודים?

קניית ברקודים מוכנים :מודפסים אצלנו לפי בקשת הלקוח בכל מיני גדלים וסוגי נייר שונים לפי הצרכים של הלקוח . קניית מספרי ברקוד : חדש אצלנו…

מחלקת הפקת מדבקות

חברת וואי בי אם ברקוד ישראל , ניתן להזמין אצלנו מדבקות מודפסות לפי דרישה , מדבקות עם תיאור המוצר , מחיר , ברקוד , בגדלים…
מדפסת מדבקות

הכל על מדפסת מדבקות

שימושים שונים למדפסת מדפסת מדבקות יכולה להיות שימושית במגוון מקרים, כגון: אתרי איקומרס – מדפסת מדבקות לאתרי איקומרס להפקת מדבקות שילוח. נגריות – נגריות עושות…
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה

    להצעת מחיר

    תודה!

    נחזור אליכם בהקדם